Joan Ramon Casas, IABMAS Senior Prize 2012

El professor de l'Escola Joan Ramon Casas ha rebut el 2012 IABMAS Senior Prize, que s'atorga al VI Congrés de IABMAS (International Association for Bridge Maintenance and Safety) celebrat a Stresa (Itàlia) el juliol de 2012.

Joan Ramon Casas és catedràtic del Departament d'Enginyeria de la Construcció de l'Escola de Camins i coordinador del programa de doctorat en Enginyeria de la Construcció i del màster en Enginyeria estructural i de la construcció.

El guardó el distingeix "en reconeixement a les seves contribucions excepcionals en l'aplicació de tècniques de revisió,  avaluació i supervisió de ponts".

darrera modificació: Setembre 2012

Notícies

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament d'Enginyeria de la Construcció.