Nova ‘spin off’ en l'àmbit de l'enginyeria de la construcció

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) participa en la creació de tres noves ‘spin off’, segons ha aprovat el Consell de Govern reunit el 18 de març de 2014. Les empreses, amb base tecnològica són TEKNOCEA, SMART ENGINEERING i MEDIATG Platforms.

L’empresa SMART ENGINEERING, impulsada pels investigadors Antonio Aguado, Albert de la Fuente, Sergio Henrique Pialarissi i Ignacio Segura, del Departament d’Enginyeria de la Construcció, se centra en tres principals àmbits d’actuació: l’enginyeria i la tecnologia dels materials, la sostenibilitat i, per últim, l’anàlisi de valor i la presa de decisions amb l’objectiu de potenciar i internacionalitzar l’activitat de recerca i el coneixement d’aquest grup.
darrera modificació: Març 2014

Notícies

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament d'Enginyeria de la Construcció.