Distinció als professors Antonio Marí i Enrique Mirambell

Els Professors Antonio Marí i Enrique Mirambell de l’ ETSECCPB de la UPC han estat distingits amb la “Encomienda de la Orden del Mérito Civil”, distinció que atorga l’ Estat Espanyol, a persones pels serveis civils prestats a l’Estat. Aquesta distinció l’atorga el Rei d’Espanya, i en la seva representació el Ministeri d’Afers Exteriors, a proposta, en aquests casos, del Ministeri de Foment.

Aquesta distinció vol reconèixer el treball desenvolupat per ambdós professors al llarg d’aquests darrers anys, com a  Ponents Generals de les noves Instruccions de Formigó Estructural (Prof. Antonio Marí) i d’ Acer Estructural (Prof. Enrique Mirambell). Les esmentades instruccions son documents que s’aproven en Consell de Ministres, i que tenen com a objectiu fonamental,  regular el projecte, execució, control i manteniment de les estructures de formigó i d’acer que es construeixin en aquest país. Ambdós professors son membres de les Comissions Interministerials Permanents del Formigó i de les Estructures d’ Acer, respectivament, i formen part d’elles en qualitat de  representants de les Universitats espanyoles.

L’acte de lliurament de la distinció va tenir lloc el passat divendres dia 8 d’abril, en el Ministeri de Foment, a Madrid.

darrera modificació: Juny 2011

Notícies

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament d'Enginyeria de la Construcció.