Convocatòria places de Doctorat Industrial

El Pla de Doctorats Industrials és una estratègia del Govern de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb les universitats públiques i privades, que té per objectius contribuir a la competitivitat i internacionalització del teixit industrial català, retenir talent i situar els doctorands i doctorandes en condicions de desenvolupar projectes d’R+D+I en una empresa.

L’element essencial del Pla de Doctorats Industrials és el projecte de doctorat industrial, és a dir, un projecte de recerca estratègic d’una empresa, on el doctorand/a desenvoluparà la seva formació investigadora, en col·laboració amb una universitat, i que serà objecte d’una tesi doctoral.

Aquest departament té publicada una oferta per a realitzar el doctorat en l’empresa:

• Estudi i millora de les propostes dels sòls estabilitzats amb additiu polimèric en funció dels escenaris possibles .
Empresa:Landfix Group
Grup de recerca: MATCAR - Materials de Construcció i Carreteres