Distinció 'International Master's Programme' de la Generalitat a l'Erasmus Mundus Master in Structural Analysis ofMonuments and Historical Constructions (SAHC)

Un total de 17 màsters universitaris impartits per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) han estat distingits amb la menció ‘International Master’s Programme’, que atorga l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya a aquells programes amb una major dimensió internacional i qualificació del professorat.

04/06/2014
La distinció ‘International Master’s Programme’, que dota amb un finançament específic de 5.000 euros a cada programa de màster seleccionat, té com a objectiu consolidar el programa i promocionar-lo entre l’estudiantat local i estranger, i la comunitat universitària internacional en general.

Els 17 programes de màsters de la UPC distingits amb aquesta menció són: l’Erasmus Mundus Master in Structural Analysis of Monuments and Historical Constructions (SAHC); l’Erasmus Mundus Master of Science in Computational Mechanics; el màster universitari en Arquitectura, Energia i Medi Ambient; el màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat; el màster universitari en Enginyeria de l'Energia; el màster universitari en Enginyeria Estructural i de la Construcció; el Màster universitari en Enginyeria Informàtica; el màster universitari en Estadística i Investigació Operativa; el màster universitari en Gestió i Valoració Urbana; el màster universitari en Teoria i Pràctica del Projecte d'Arquitectura; el master's degree in Advanced Mathematics and Mathematical Engineering (MAMME); el master's degree in Aerospace Science and Technology (MAST); master's degree in Artificial Intelligence; el master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI); el master's degree in Nuclear Engineering; el master's degree in Photonics; i el master's degree in Telecommunications Engineering (MET).

La UPC és, així, la universitat catalana amb un major programa de màsters distingits amb aquesta menció: de les 59 sol•licituds rebudes per l’AGAUR, 17 corresponen a màsters universitaris de la UPC.
Última modificación: Junio 2014

RSS RSS  Accesibilidad  Disclaimer   Departamento de Ingeniería de la Construcción.