Accions del document

Màster en Enginyeria Estructural i de la Construcció (dirigida i impartida pel DEC)

Màster en Enginyeria Estructural i de la Construcció

Proporcionar una sòlida formació en l’àmbit de l’enginyeria estructural i la construcció és l’objectiu d’aquest Màster, que aprofundeix, d’una banda, en els mecanismes resistents de les estructures, els materials i els processos constructius i, de l’altra, en aspectes com la durabilitat i tecnologia de materials, els processos constructius i mètodes d’organització, la gestió eficaç de projectes i obres, l’impacte ambiental i socioeconòmic de les obres, la seguretat, la qualitat o la sostenibilitat.

Característiques del Màster

Orientació: Acadèmica (professional i recerca)
Inici del Quadrimestre: setembre
Durada dels estudis: 1 curs acadèmic i mig
Nombre de crèdits ECTS: 90
Tipus de docència: Presencial
Idiomes: Català, Espanyol, Anglès
Places: 25
Professora responsable del Màster: Eva Oller Ibars

(1) Un crèdit ECTS (European Credit Transfer System) és una unitat de valoració (estàndard per a totes les universitats dirigides i el volum de treball que l'estudiant ha de realitzar per superar cada matèria d'un pla d'estudis. Amb una dedicació a temps complert, durant un any acadèmic es poden obtenir 60 ECTS.

darrera modificació: Octubre 2014
RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament d'Enginyeria de la Construcció.